Polityka zwrotów i refundacji

Okres zwrotu

Klienci mają prawo do zwrotu produktu w ciągu 30 dni od daty dostawy bez podania przyczyny.

Jeśli zwrot jest spowodowany przez konsumenta, konsument powinien być odpowiedzialny za opłatę za wysyłkę. Konkretna opłata powinna być oparta na wybranej przez Ciebie firmie ekspresowej.


Jeśli z naszych powodów otrzymane towary są uszkodzone lub niepoprawne, konsument nie musi ponosić opłaty za wysyłkę z tego powodu.

Instrukcje dotyczące zwrotu:

- Kwalifikowalność zwrotu: Aby zwrot był kwalifikowalny, produkty muszą być w stanie zbliżonym do nowego, nienoszone, niemyte, nieużywane, z dołączonymi wszystkimi etykietami i w oryginalnym opakowaniu.

- Powiadomienie o zwrocie: Aby zainicjować zwrot, skontaktuj się z nami za pośrednictwem info@venri.pl, podając numer zamówienia i szczegółowy powód zwrotu.

- Autoryzacja zwrotu: Po rozpatrzeniu wniosku o zwrot dostarczymy szczegółowe instrukcje i, w stosownych przypadkach, opłaconą z góry etykietę wysyłkową.

Pakowanie i wysyłka

- Bezpiecznie zapakuj przedmiot w oryginalne opakowanie z dołączonymi etykietami i metkami.

- Pobierz i wydrukuj etykietę zwrotną z łącza podanego w naszej wiadomości e-mail.

Koszty zwrotu

- W przypadku wadliwych produktów: Klient nie ponosi żadnych kosztów. Dotyczy to sytuacji, gdy produkt jest nieprawidłowy, uszkodzony przez przewoźnika lub wadliwy w jakikolwiek inny sposób. Prosimy o zrobienie zdjęć problemu i skontaktowanie się z nami za pośrednictwem info@venri.pl, poinformujemy Cię o następującym procesie.

- Wyrzuty sumienia klienta (zmiana zdania): Rzeczywisty koszt dostawy zwrotnej zostanie naliczony klientowi. Ma to zastosowanie, gdy klient kupi niewłaściwy produkt, produkt nie pasuje lub nie chce już produktu.

- Otrzymanie nieprawidłowego produktu: Jeśli otrzymasz nieprawidłowy produkt, skontaktuj się z nami, a my zorganizujemy koszty zwrotu i zapewnimy, że otrzymasz prawidłowy produkt.

- Produkt nigdy nie dotarł: Jeśli produkt nigdy nie dotarł, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli rozpocząć dochodzenie z kurierem. Jeśli produkt nie zostanie znaleziony, zaoferujemy pełny zwrot pieniędzy lub produkt zastępczy.

- Anulowanie zamówienia: Zamówienie można anulować przed jego wysłaniem. Jeśli zamówienie zostało już wysłane, skontaktuj się z nami za pośrednictwem info@venri.pl, poinformujemy Cię o następującym procesie.

Terminy

- Warunki zwrotu pieniędzy: Zwrot zostanie zatwierdzony, jeśli produkt jest nieuszkodzony, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu. Zwroty za wadliwe lub nieprawidłowo dostarczone produkty są zatwierdzane po ich sprawdzeniu.

- Przetwarzanie zwrotu: Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu przetworzymy zwrot pieniędzy w ciągu 7 dni roboczych. Otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem.

- Metody zwrotu pieniędzy: Zwroty są dokonywane na oryginalną metodę płatności użytą w momencie zakupu.

Wyjątki od polityki zwrotów

Następujące produkty nie podlegają zwrotowi:

- Produkty niestandardowe lub spersonalizowane

- Produkty higieniczne (np. skarpetki, bielizna), chyba że są nieotwarte i nieużywane.


E-mail: info@venri.pl
Telefon: +31610314486
Formularz kontaktowy: Kliknij tutaj

Obsługa klienta: Od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 (Warszawa - CET).

  • Obsługa klienta odpowiada w ciągu 48 godzin w dni robocze.